5 טיפים לארגון מסיבת רווקות מנצחת

מזל טוב – החברה הכי טובה שלך/אחותך/בת הדודה מתחתנת. איזה כיף! בתום תקופת דייטים ארוכה, שהובילה למערכת יחסים יציבה ומיוחלת, הוא סוף סוף הציע. מעכשיו עד היום המאושר את תלווי אותה למדידות, תייעצי בנושאים הרי גורל כגון בחירת הצלם והדי.ג”יי., עיצוב ההזמנות, בחירת הנעליים ועוד. אבל… המשימה הגדולה והחשובה לא פחות היא ארגון המסיבה – מסיבת הפרידה מהרווקות.

מסיבת הרווקות הינה סיבה למסיבה – תירוץ למפגש בנות אינטימי. מטרתו העילאית, בעיניי, הינה מפגן אהבה ושמחה לכלה – היא המוקד! בתור החברה טובה, מוטלת עלייך האחריות לארגון והביצוע של אירוע זה. מחשבה רבה מושקעת בתהליך – מה הכלה תאהב, את מי להזמין, איפה יתקיים האירוע ומה לעזאזל יהיה התקציב?

בעוד שמגוון האפשרויות הינו אינסופי, ותלוי בין השאר במזג האוויר באותה תקופה (מסיבת בריכה בינואר פשוט לא תעבוד…) ובאופי הכלה וחברותיה (פעילות אתגרית לא בהכרח תתאים לחבורה של פדלאות שאינן בכושר…), הרי שישנם כמה טעויות קריטיות מהן כדאי להימנע.

לאורך השנים, בזמן רווקותי וגם לאחר מכן, זכיתי לארגן מספר רב של מסיבות רווקות – כולן שונות זו מזו, מיוחדות ומקוריות. במיוחד עבורך ריכזתי 5 טיפים והמלצות לארגון מסיבת רווקות מנצחת.

רגע לפני שאת קוראת את הטיפים, הרשי לי להציע לך גם מתנה מיוחדת ומקורית לכלה ללא עלות או התחייבות – המדריך “לקראת כלה” לסיום הרווקות, אשר יצייד את הכלה לעתיד בטיפים ובנקודות למחשבה לקראת יום החתונה, שאינם עוסקים בהכרח במידע על ספקי שירותים, איך לבחור תקליטן, התאמת השמלה למבנה גופה וכד” אלא בדברים החשובים באמת.

ועכשיו… נחזור ל-5 הטיפים המנצחים לארגון מסיבת רווקות בלתי נשכחת!

1. רשימת המוזמנות

חשוב להזמין למסיבה אך ורק את החברות הטובות וקרובות משפחה עימן הכלה בקשר ואשר היא תשמח לראות באירוע. אל תזמינו חברות רחוקות, שייתכן ויגיעו רק כדי לצאת ידי חובה או במקרים גרועים יותר יאשרו הגעתן ואז יבריזו (ואז עלול להיווצר לך חור משמעותי בתקציב). נקודה נוספת אליה יש לשים לב הינה קרובות משפחה כגון אם הכלה / חתן, אחות הכלה וכד”. וודאי שהפעילויות לא יביכו את הכלה אל מול משפחתה החדשה…

טיפ: ארגני רשימה של המוזמנות (למשל באקסל). הקפידי לכלול ברשימה מידע כגון: טלפון, דוא”ל, אזור מגורים, סטטוס (רווקה / נשואה / נשואה ), יכולת ניידות והערות אחרות (למשל, אם הוחלט שכל אחת מביאה משהו).

2. תקציב

זוהי נקודה רגישה. בררי עם הכלה מה המצב הפיננסי הכללי של הקבוצה. אירוע אקסטרווגנטי ויקר עלול להעמיד חלק מהחברות במצב לא נעים. זכרי שהתקציב צריך לכסות חלק או את כל עלויות המקום, האוכל, ההפעלה והמתנות.

3. אוכל

 אין אירוע ללא כיבוד… :-). בדקי נושאי כשרות והעדפות כגון: צמחונות / טבעונות, רגישות ללקטוז / גלוטן וכד”. ניתן להנות מקייטרינג או ארוחה במסעדה (הזמיני מקום מראש ודאגי לאזור אינטימי ככל האפשר). לחלופין, ניתן לבקש מכל משתתפת להביא/להכין משהו.

טיפ: התחילי עם האוכל – בצורה כזו ניתן גם זמן למאחרות להגיע ולמשתתפות להכיר. 

4. מתנות

מתנות לכלה הן חלק בלתי נפרד מהמסיבה וכוללות לפחות בייבי דול סקסי לליל הכלולות. במקרים של תקציב גדול ניתן לרכוש לכלה את המתנות במרוכז. בכל מקרה, הגדירי מראש למשתתפות האם המתנות כלולות באירוע. בצורה כזו תמנעי מבוכה של משתתפת שלא הביאה מתנה.

5. אלכוהול

אלכוהול משפר את מצב הרוח ומשחרר – ניתן לשלבו במשחקים שונים וכמובן בתחילת הערב, יחד עם האוכל. הקפידי על מינונים כדי לא לגרום להשתכרויות. כמו כן, חלק מהמשתתפת נוהגות אחר כך הביתה. מומלץ להשתמש ביין, שמפניה וליקרים כגון פיג”לינג – היזהרי עם הוודקה… טרם החלטה על כמות האלכוהול בדקי היטב מהי “רמת החיבה” לאלכוהול של הקבוצה. האם חלקן בהריון? כמה זמן יעבור טרם יעלו על הכביש? ועוד.

 

עכשיו, אחרי שסגרת את רשימת המוזמנות והסכמתן על מקום ומועד נותר “רק” לבחור את ההפעלה… אה-מה-מה (סמני אחת או יותר מהבאים):

  • את לא מכירה את כל המשתתפות היטב
  • את לא בטוחה במינון הסקסי הנדרש
  • את לא בדיוק הטיפוס שיעמוד מול הקבוצה ויפעיל אותה
  • אין לך מושג כמה ואיזה פרסים ומתנות לקנות
  • את מחפשת הפעלה משתלמת המספקת תמורה גבוהה לכלה ולמשתתפות

אל חשש! – את נסיוני הרב בהפעלת מסיבות רווקות הפכתי לערב כיפי, מהנה, סקסי ומרגש בהתאמה אישית לקבוצה – בין אם אתן ביישניות, פרועות או קבוצה מעורבת שכוללת גם נציגות משפחתית – מסיבת הרווקות “69 גוונים של אדום” מבטיחה הנאה צרופה לכלה ולמשתתפות! רוצה לדעת עוד? צרי עימי קשר (הפרטים בצד שמאל)

שתהיה לכן אחלה מסיבה!

רוצה להגיב?

Show Buttons
Hide Buttons